Selamat Hari Raya

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Selamat pagi uollss..
ada yang dah gerak pulang ke kampung halaman ke?
kepada yang memulakan perjalanan hari ini..
nieyl doakan semoga selamat sampai ke kampung halaman masing² yea..
kepada yang masih bekerja seperti diri ini..
selamat bekerja yea..hihi...semangat!

Tahun nie perasaan nak beraya sakan tu tak ada sangat..
ntah laaa..mungkin sebab en.suami masih lagi tak berapa nak sihat..
semalam pulak MIL pulak demam..
Ada sehari lagi nak raya..hopefully semuanya kembali sihat...
boleh layan tetamu dengan wajah yang ceria...

Raya tahun nie sangat berbeza untuk MIL dan en.suami..
Tahun nie merupakan tahun pertama beraya tanpa Nenek belah ayah n belah mertua..
dan tanpa ayah mertua jugak... semoga roh mereka dicucuri rahmat..Amin...


Bila tengok ramai yang post kad raya memasingkan..
nieyl pun nak jugak laaa..gediks kan...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI UOLLS..
terima kasih kepada yang tidak jemu² dtg n baca entry yang maybe membosankan..
MAAF ZAHIR & BATIN
 

2 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...