19 June, 2012

|servise kat mamak lagi bagus|

Salam..
pagi nie mood kejap ok kejap x ok..
xtaw la dlm kepala otak nie pk macam2..
stress ckit la...
bukan masalah di tempat keje..
tapi masalah peribadi..

balik pd cter yg nak di cter nyer nie...
mlm td pegi la makan kat restoran nie..
popular gak la..
cume kat tempat nie jer yg aku rasa servise die paling teruk..
lagipun,mase tuh hanya keluarga aku sorang aku customers nyer..
xde orang lain pun..
nak tahu nape??

1)setelah 15minit duduk.tiada sesiapa pun dtg amek order..smpai lah kite kena panggil di ruang dapur.
2)datang mengambil order dengan muka yang masam dan bengis..
3)atas meja tiada plate,sudu..tetapi apabila mereka menghantar plate..dgn keadaan mcm di bawah nie..
4)bercakap ngan customer dgn nada yg meninggi suara dan sgt garang..bagi aku ia nyer sgt kurang ajar..
5) menyanyi tanpa malu ketika customers makan..masalah nyer kuat!

Serius la aku kate kedai mamak punyer servise lg ok kot..
wlaupun byk baru rm2..haha
nie makan beratus-ratus...dpt layanan mcnie...arrrggghhh...
patut ar xde org langsung kat situ...
xkan pegi lg la...

p/s: korang tgk plate,sudu ngan garfu kat gambar tuh pun tahu...kat mane kan...hihihi

1 comment:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)