26 June, 2012

|Secomel ku|

Salam...
u alls tgh wat ape jer tuh...
bagi yg bekerja..selamat bekerja yea...
bagi yg tgh relax2 kan otot..
Selamat berehat...

Mcm aku nie..
tgh ngantok sbb oksigen x cukup dlm kepala nie...
Puasa kan..:) tapi mate masih leh celik lg..
Nak tahu x..si comel nie lah slalu meneman ku ari2..
walapun kadang2 aku geram bebeno ngan die..(..jeles..)
sbb die sgt mengada2 bler en.husband ade di rumah..hihi..

Jom layan beberapa gelagat die malam tadi..
"time nie aku panggil die wat x taw aje"
"yg nie..aku ckp ngan die,aku x nak kawan ngan die..die wat muke cmtu"geram!
"bler ckp nieki cyg mama x...baru lah die pandang" comel...

p/s: Tq en.husband sbb beli kan nieki tok sye...sebagai peneman..:)

1 comment:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)