20 December, 2010

seribu kali cinta

"ko nie ape tahu?"
Komputer..komputer..komputer..
Aduh..tu la perkataan yg selalu aku dgr..
Bler aku cuti dok kat umah..
Hehehe..

Nak buat mcner mak..
Dah tu jer yg kawan manje de..
nak kuar mak marah..
Hehehe..

Ari sabtu lepas rutin aku klu ikutkan..
naik broga hill..tp jadi..
So,aku dok dlm bilik layan drama SERIBU KALI CINTA"
Aku suka gler tgk cter nie..
Best..sebab kelakar..

Tp tu la..sehari aku hanya dpt tgk 10 episod jer..
Skrg nie dah episod ke-21 arini..
Arap2 mia ngan nizam berjaya kahwin..
Heheheh..

Aku suka tgk cter tu sebab aku minat kat Intan ngan Kamal..
Bkn cter nie jer aku suka tgk lakonan kamal..
Dah banyak dah..lakonan nyer ok la..
banyak improvement..=)
Kelakar Kamal jadi lembut..hehehe

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)