27 December, 2010

Aku dah tak tahan..

Aku dah tak sanggup nak simpan perasaan sedih aku nie..
Ari2 aku teringat kat adik aku..
Bkan aku jer..seluruh ahli keluarga aku..
Adik aku skrg..
Kena tahan dalam lokap..
Tp korang jangan salah faham..
Bkn adik aku yg bersalah..

Adik aku dianiaya..
Kami satu keluarge kenal adik aku..
Klu ikutkan perancangan..
Esok adalah ari penting utk masa depan die..
Tapi memang ditakdirkan adik aku tido dlm lokap 3 ari..

Ati aku skrg nie pun tak tenang sbb pk..
Mcner nasib die arini..
Biar aku cter ckit kat korang nape..
Adik aku de dalam tu..

drpd cerita yg aku dpt..
De seorang budak pompuan nangis..
N mintak tolong adik aku ngan kawan2 adik aku..
Yg kebetulan de kat ctu..
Sbb budak pompuan tu kena cium ngan budak lelaki lain..

Adik aku ngan kawan2 die pun tlg la..
Pukul budak lelaki tu..
Pukul pun xdela pecah2..
Ckit jer pun..just bengkak kepala..
Tapi doktor ckp..xde ape2..nanti akan ok..

Mlm jumaat tu gak adik aku di bawa ke lokap..
Sbb budak pompuan tu xnak wat report..
yg kate die mintak tlg adik aku..
N x nak mengaku yg dak lelaki tu cium die..
dgn alasan..dak pompuan tu xnak malukan family die..

Ya Allah..
Tuhan je la yg tahu ape yg mak aku rase skrg..
Nape la dieorg aniaya adik aku smpai hancur kan mase depan die..
Tu xpe lg..korang tahu..
Abg sulung aku siap g jumpe dak lelaki yg kena pukul tu..
Minx die tutup kes tu sbb dah xde ap2..
Mule2 dak lelaki tu mintak seribu..

Ok fine,family aku leh bagi..
Skrg nie die ckp die akan pastikan adik aku..
Masuk penjara..padahal,adik aku just tlg dak pompuan tu jer..
Cian mak aku..mak aku nak sgt carik family pompuan tu..
Sbb di sebabkan dak pompuantu x buat report..
Adik aku jadi mangsa keadaan..

hari ni penentu nasib adik aku..
Korang tolong doakan untuk adik aku..
terima kasih..

2 comments:

  1. semoga tak ada pape la yang jadi kat adik awak tu ye...

    saya doakan semoga terbuka hati budak puan tu nak report.

    kes cabul tu kalau dah kena cium paksa...

    sedih gak dengar, tapi nasihatkan la adik pun sama2 doa...

    Insyallah akan dimakbul doa orang-orang yang teraniayia ni...

    nnt update k ape jadi. akak cuma boleh kirim doa je...huhu...

    ReplyDelete
  2. thanks akak...nieyla pun nak keje x sedap ati jer nie..nanti ape2 hal nieyla update k..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)